Skrivebord.dkSkrivebord.dk

Kontakt os på +45 3333 0520

FAQs

Skrivebord.dk - en del af Stelling FAQ

Hvordan bestiller jeg?

Du kan bestille dine varer ved at klikke på knappen ud for den vare, du ønsker at købe. Varen er herefter lagt i indkøbskurven, som du til enhver tid kan se eller fjerne varer i ved at klikke på 'Vis indkøbskurv' i venstre side.


Hvordan betaler jeg?

Når du har foretaget dit køb, klikker du på knappen ‘Gå til kassen’ og udfylder dine adresseoplysninger. Derefter klikker du på knappen ’Forsæt’ og kommer nu til et skærmbillede, hvor du kan vælge betalingsmetode. Du kan betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB, American Expres, Eletronisk faktura og ved bankoverførsel (Eletronisk faktura kan kun anvendes af offentlige virksomheder der modtager elektronisk faktura). Husk at oplyse EAN nummer og reference nr.

 

Hvor meget betaler jeg i fragt?

Alle pakker sendes med fragtmand. Er købet under 6000,- koster levering 500 kr, og over 6000,- koster leveringen 200 kr. Dette er ved direkte levering til døren. Ved afhentning på vores lager, under 6000,- koster leveringen 300,- og over 6000,- til lager, er det fragtfrit. 

 

Hvor lang leveringstid har I?

Vi bestræber os altid på en hurtig levering. Alle ordrer afsendes indenfor 2 - 5 hverdage. Hvis du skal bruge varerne til en bestemt dato er du velkommen til at skrive det i feltet under ’bemærkninger’, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at få dem frem til den ønskede dato. Vi er lagerførende i de fleste varer du finder på vores hjemmeside. 

 

Jeg har lige lavet en bestilling, men der er mere jeg gerne vil bestille, hvad gør jeg?

Du laver bare en ny bestilling og vi fratrækker fragten på ordren manuelt, så du kun betaler fragt en gang.

Bestilling

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med stelling.dk indgås aftaler på dansk.
Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til salg@skrivebord.dk

Betaling

På stelling.dk kan der betales med:

Dankort (1,39)
Visa(1,50)
Mastercard(1,50)
Maestro(1,50)


Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra stelling.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Kan jeg returnere en vare?

Ja, naturligvis!  Du har 14 dage til at fortryde købet og ret til at vente med at returnere varen i op til 14 dage efter den dato, hvor du har givet den erhvervsdrivende besked om, at købet ønskes fortrudt.
Varen skal returneres i samme stand, som du fik den, så den kan sælges igen og du betaler selv portoen. Er varen beskadiget når du får den, kan du returnere den og få en anden. I det tilfælde får du selvfølgelig portoen refunderet.

Du hæfter for en eventuel værdiforringelse, hvis du har testet varen på anden vis, end hvad der normalt er tilladt i en forretning. Den erhvervsdrivende bærer bevisbyrden for, hvorvidt der er sket en værdiforringelse af den returnerede vare.

Reklamation

Stelling yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Kunstkompagniet indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Kunstkompagniet returneringsomkostninger i rimeligt omfang. 


Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Stelling
Lille Kirkestræde 2
1072 København K
Tlf. 70 20 16 86 
Mail: info@Stelling.dk 

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Kunstkompagniet har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer til din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Klage

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@stelling.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til moe@stelling.dk, Stelling A/S administrationen, Amagertorv 9, 2. sal 1160 København K, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.